Englantia asiakaspalveluun
Englantia asiakaspalveluun, on C.C. Communicationin kurssi, joka on suunniteltu erityisesti asiakaspalvelun ammattilaisille: esimerkiksi puhelinkeskuksessa tai vastaanotolla työskenteleville henkilöille, myyntiedustajille tai kenelle tahansa asiakkaiden kanssa päivittäin toimivalle yrityksen työntekijälle. Koulutuksemme kautta opit hallitsemaan englannin kielen sanaston ja fraasit, joiden avulla voit paremmin korostaa yrityksen vahvuuksia ja luoda positiivisen kuvan yrityksestäsi, sekä sen palveluista ja tuotteista.
Kurssilla voidaan esimerkiksi käsitellä seuraavia aihealueita:
- johdatus asiakaspalveluenglantiin
- asiakkaan kohtaaminen: kohteliaisuus ja muodollisuus, small talk ja itse asian hoitaminen
- asiakaskontaktit puhelimitse
- kirjallinen asiakaspalvelu
- ongelmien ja valitusten käsittely
- aftersales-asiat, kuten laatu ja toimitukset
- kulttuurierot asiakaspalvelussa - keskustelu asiakkaiden kanssa, liikelahjojen antaminen jne.
Edellä mainittujen lisäksi opettaja voi käsitellä tunneilla alalle ominaista tai työtehtäviin liittyvää erityissanastoa. Kurssiohjelma voi sisältää myös muita aiheita, kuten liiketapaamiset, esitysten valmistaminen ja pitäminen sekä tilausten hoitaminen puhelimessa.
Kurssin päätavoitteena on kehittää osallistujista erilaisissa työtilanteissa englannin kielellä sujuvasti kommunikoivia asiakaspalvelun ammattilaisia. C.C. Communication auttaa teitä saavuttamaan tämän tavoitteen.
Kurssi räätälöidään oppilaiden tarpeiden, taitotason ja aikataulujen mukaisesti. Voimme tarvittaessa arvioida osallistujien taitotason.